poniedziałek, 11 czerwca 2012

Must Be The Music

W sobotę wybrałem się na pre-casting do popularnego talent show, który miał miejsce w Poznaniu. Dla mnie był to pierwszy krok tego rodzaju. Dlaczego warto? Bo niezależnie od wyniku, nabywam bezcenne doświadczenia - po pierwsze, podbijam wskazówkę odwagi do działania samą decyzją; po drugie - w przypadku decyzji negatywnej mam okazję skonfrontować się z poczuciem odrzucenia w ważnej dla mnie dziedzinie; po trzecie - w przypadku decyzji pozytywnej otwiera się przede mną nowy kawałek drogi, z nowym potencjałem i nowymi wyzwaniami. Nie brak też wielu innych korzyści, nieco bardziej oddalonych od centrum sprawy. Dzięki dość długiej przejażdżce przypomniałem sobie, jak miło jest podziwiać świat z okien pociągu. Najpierw oglądałem miejsca dawno nieodwiedzane, potem zupełnie mi nieznane. Skąpane w świetle Słońca Kociewie, lasy wokół Laskowic i Bydgoszczy - aż prosi się, by odwiedzić je kiedyś i obdarzyć większą porcją uwagi. Trafiają się też interesujące nazwy miejscowości. Podróże inspirują!




2 komentarze:

  1. I co, dostałeś się dalej?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego jeszcze nie wiadomo. Dopiero jutro można oczekiwać telefonu (dzwonią jeno do dostanych).

    OdpowiedzUsuń